Złóż reklamację
Reklamacje i zwroty

Regulamin reklamacji i zwrotów:

 

Prosimy Państwa o dokładne zapoznanie się przed wysłaniem zwrotu

1. ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

 

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
      271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 
      10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Towar musi być nowy, kompletny, nieotwierany, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Prawo to dotyczy 
      jedynie konsumentów, czyli osób fizycznych.

WAŻNE! Przesyłek za pobraniem nie będziemy odbierać.

 

2. ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

 

      Jeśli zdarzy się Państwu, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu na naszej stronie - mają Państwo prawo do jego reklamowania.

 

3. REKLAMACJE  - NAPRAWY GWARANCYJNE :

 

- Towar, który będziecie Państwo chcieli reklamować prosimy o odsyłanie na adres, który został umieszczony w karcie gwarancyjnej 

- Jeżeli towar jest bez karty gwarancyjnej, nie będzie mógł być naprawiony. Zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt

- Po zakupieniu tych urządzeń, które zostały objęte gwarancją należy się upewnić czy została wystawiona do nich karta gwarancyjna. Jeżeli zauważą Państwo braki prosimy o powiadomienie nas niezwłocznie. Należy to zrobić w terminie 

od 10 dni od daty otrzymania przez Państwo przesyłki. Należy to zgłosić drogą pisemną lub elektorniczną (e-mail)

- Kartę gwarancyjna jest ważna jedynie z dowodem zakupy - paragonem bądź fakturą

- Jeżeli karta gwarancyjna nie będzie posiadała wpisanej nazwy urządzenie, numeru seryjnego lub daty - jest ona nieważna 

- Wady ujawnione podczas okresu gwarancji będą naprawione NIEODPŁATNIE w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od momentu dostarczenie urządzenia

- kosz dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi spredający, jednakże koszt dostarczenia do serwisu ponosi kupujący

- W momencie orzeczenia usterki, należy dokładnie opisać wszystkie wystepujące usterki. Należy również podać wszystkie dane kontaktowe - adres zwrotny i numer telefonu. Tą dokumentację należy załączyć do urzadzenia, które reklamujemy.

W momencie braku opisu dotyczącego usterki, sprzęt nie zostanie naprawiiny i zostanie ponownie zwrócony do nadawcy na jego koszt.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .

Urządzenie musi być dostarczone - czyste i w orginalnym opakowaniu.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

Maj

29

drodzy klienci! w dniu dzisiejszym mamy awarię telefonu komórkowego, prosimy kontaktować się pod numerem 42 296 02 72 lub na nasz adres mailowy sklep@hkhf.pl za utrudnienia przepraszamy!
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Tel. 42 296 02 71
Tel. 533 353 993
Tel. 500 777 767

Pon.-Pt w godz. 9:00-18:00

e-mail: sklep@hkhf.pl
MARKI JAKIE SPRZEDAJEMY
stat4u