Złóż reklamację
Najczęstsze pytania

Kiedy przesyłka zostanie nadana?

Realizacja standardowych zamówień trwa do 3 dni roboczych. Jak tylko skompletujemy Twoje zamówienie to przekazujemy je kurierowi.

Jeżeli mamy opóźnienia bądź brakuje na magazynie któregoś z produktów - poinformujemy Cię o tym.

Jakie jest numer nadania przesyłki?

Podczas przekazania przesyłki kurierowi dostaniesz potwierdzenie na email podany w zamówieniu. Jest tam 14-cyfrowy kod identyfikujący Twoją przesyłkę.

Możesz śledzić przesyłkę na naszej stronie, w prawym dolnym rogu wpisując jej numer w pole "Chcesz zlokalizować przesyłkę?"

Na jaki numer przelać wpłatę za zamówienie?

Jeżeli wybrałeś formę zapłaty "przelew bankowy" to w emailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz numery kont bankowych na które należy przelać opłatę za zamówienie.

Numery kont znajdują się również na naszej stronie w zakładce "Konta bankowe".

Wrzesień

1

  zobacz jak nakładać popularny w tym sezonie pyłek: neon pigment! 12 neonowych kolorów, prosta aplikacja - must have!
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Tel. 42 296 02 71
Tel. 533 353 993
Tel. 500 777 767

Pon.-Pt w godz. 9:00-18:00

e-mail: sklep@hkhf.pl
MARKI JAKIE SPRZEDAJEMY
stat4u